ניצחון לש"ס: רמי סדן הודח מדירקטוריון ערוץ 10

אבי יעקב 6 Comment on ניצחון לש"ס: רמי סדן הודח מדירקטוריון ערוץ 10

הבוקר התקיים דיון במועצת הרשות השנייה בחשיפת "דה מרקר" על "שיפוץ" קורות החיים של רמי סדן, שם כתב כי הוא ניהל את הדוברות ויחסי הציבור של בית החולים שערי צדק, אך בפועל התברר כי עבד במשרה חלקית ולא ניהל תחתיו אנשים

צילום: פלאש 90, יוטיוב
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מועצת הרשות השנייה החליטה היום להדיח את יו"ר דירקטוריון ערוץ 10 רמי סדן מתפקידו.

הבוקר התקיים דיון במועצת הרשות השנייה בחשיפת "דה מרקר" על "שיפוץ" קורות החיים של רמי סדן, שם כתב כי הוא ניהל את הדוברות ויחסי הציבור של בית החולים שערי צדק, אך בפועל התברר כי עבד במשרה חלקית ולא ניהל תחתיו אנשים, והיה אחראי על ההדפסות בבית החולים.

לאור זאת, החליטה מועצת הרשות השניה להדיח את רמי סדן מתפקידו כיו"ר חברת החדשות של ערוץ 10.

כזכור, מאבק רמי סדן היה ארוך, והתבטא בכמה מישורים. מי שעמד בחוד החנית הפוליטית נגד סדן היה ח"כ יגאל גואטה, שאף הפגין מול משרדי ערוץ 10 בגבעתיים, ודרש להדיח את סדן.

תנועת ש"ס אף שיגרה מכתב לחברי דירקטוריון חדשות 10, בו דרשו "בירור אמיתי, ממצה ויסודי של עניין רמי סדן, עד לקבלת מסקנה חד משמעית שלא תותיר מקום לספק. במידה ויתברר כי הדברים אכן נאמרו אנו עומדים על דרישתנו לפיטוריו המידיים".

במשך כל התקופה סדן סירב להתנצל על דבריו, ובש"ס דרשו בדיקת פוליגרף כדי לבדוק האם סדן אמר את הדברים או לא. אך סדן סירב למרות הנכונות שהראו חלק מהנוכחים בפגישה.

במהלך המאבק אף הוגשה עתירה לבג"צ אותה הגישו סגני ראשי ערים מטעם ש"ס אוריאל בוסו, נהורי לחיאני, צביקה כהן וצוריאל קריספל, בה התבקש בית המשפט להורות על הקפאת מינויו של סדן, בגין התבטאויות שיוחסו לו בגנות מצביעי התנועה והעומד בראשה.

יו״ר ש״ס השר אריה דרעי, אמר בעקבות ההחלטה להדיח את רמי סדן: ״אני מברך על החלטת מועצת הרשות השניה להדיח את רמי סדן מתפקיד יו״ר דריקטוריון חדשות ערוץ 10. לאיש כזה שהשמיץ באופן גזעני את מאות אלפי מצביעי ש״ס ומיליוני אזרחים מזרחיים, אין מקום בראש חברת החדשות של ערוץ טלוויזיה מרכזי בישראל. רמי סדן היה חייב ללכת הביתה מיד לאחר שהתגלה כי התבטא באופן גזעני ומחפיר אולם עדיף מאוחר מאשר בכלל לא. אני מציע לכל אלה שחיפו עליו וניסו לגונן על דבריו המקוממים, לבצע חשבון נפש נוקב, ערב יום הכיפורים״.



6 תגובות

מיין תגובות
  1. 6

    פעילות חכמה ושקטה מוכיחה את עצמה.

  2. 5

    לצערי הרב גואטה לא ניצח וגם אריה שבירך על ההחלטה, זו ברכה לבטלה, מסיבה פשוטה, שסדן לא הודח על רקע אמירתו הגזענית. הוא הודח על משהו טכני או אתי על עניין שיפוץ הקו"ח. אין סיבה לשמוח אלא להצטער, וחבל שמתהדרים בזה כ"הישג".

    1. נוו מיילא לא לשמוח אבל להצטער
      תמוה

  3. 4

    אנחנו דווקא שמחים בשביל דרעי, סוף סוף הרי סדן ביזה אותו באופן אישי בצורה מחפירה, ויחד אתו גם ביזה באופן כוללני ציבור מזרחי
    אבל ההישג הוא מאוד נקודתי ומוגבל, לא מדובר בגבורה גדולה, היינו הרבה יותר מתרשמים וגם היה בזה הרבה יותר עניין לציבור הבוחרים של ש"ס אם בש"ס היו מביאים להדחתה של החשבת הכללית מיכל עבאדי-בויאנג'ו האחראית הראשית על ריסוק מאות מוסדות חינוך חרדים ובראשם רשת מעיין החינוך אשר כרעה על הברכיים עם כל הבדיקות והחקירות שנלווים לקיצוצים לפיהם בפועל משולמים לרשת מעיין החינוך 60% תקצוב מהסל המלא ולא 100% כפי שקובע החוק (כך על פי תחשיב מפורסם של משרד רו"ח מישו"ר חשבות)!
    מדובר בגברת אשר עשתה נזק שאי אפשר למדוד אותו כמעט ואי ובודאי אפשר להכילו!
    אותה גברת, נמצאת בראש אגף אשר בתחום פעילותו נמצא גם "שכר והסכמי עבודה" וכמובן "תקציבים" גב' מיכל עבאדי-בויאנג'ו היא האחראית לכך שמאות מוסדות חינוך חרדים מתוקצבים בפירורי תקציב ואינם יכולים לעמוד בדרישות החוק לגבי שכר עובדים וכל הנלווה בתנאי שכר, אינם יכולים לקיים את לשון חוק חינוך חובה באופן סביר.
    ועוד יש במשרד זה את החוצפה לנהל מסע ציד מפלצתי דווקא נגד מוסדות עשוקים אלו ולבצע ביקורות באופן מגמתי דווקא עם דגש על מוסדות אלו(כפי שנחשף בתחקיר של עיתון "בקהילה"), בכדי לזרוע מלח על פצעים ולהכביד ולגרום למוסדות אלו לכרוע תחת הנטל
    מדובר במדיניות בולשביקית המזכירה מאוד ימים אפלים שכולם חשבו שכבר עברו מן העולם
    אם דרעי באמת רוצה לעשות משהו מועיל ואם גואטה באמת גבר כמו שהוא מתהדר היינו מצפים לראות אותם מתמודדים בכבוד מול נושאת משרה זו!!!

  4. 3

    הוא לא פוטר על הקורות חיים . זה רק התירוץ הרשמי.
    הסיבה שפוטר הוא בגלל האנטישמיות שלו.

  5. 2

    נכון בדיוק הדיחו אותו אך ורק על המילים הקשות שאמר אני שמעתי שדברו בגל"צ על הנושא הזה וראינו כמה וכמה ….המסקנה גזען יבוא סופו!!!!